Як прискорити прийом замовлень у 2 рази та автоматизувати роботу менеджерів: кейс Sushi Icons

Sushi Icons

Sushi Icons – це швидка доставка суші до великих міст України. Головна фішка полягає в тому, що клієнти можуть простежити за процесом приготування навіть замовляючи доставку онлайн. Такі можливості надає унікальний проект Welcome kitchen, замовник може на власні очі побачити, як готують страви – починаючи від обробки риби та закінчуючи оформленням та упаковкою їжі.

Проблема

Головним завданням Sushi Icons було зняття величезного навантаження з менеджерів через стрімке збільшення потоку замовлень. До цього автоматизувати процеси ведення бізнесу їм допомагала російська ІТ-система iiko. Після повномасштабного вторгнення компанія вирішила відмовитися від співпраці з цією платформою і зіткнулася із завданням пошуку зручної та функціональної альтернативи.

Що запропонували клієнту

Бізнес-процес прийому замовлень можна прискорити та впорядкувати за допомогою комунікаційної платформи InBoost. Цю систему переважно використовують для комунікації з клієнтом через месенджери без участі операторів. Наш бізнес-аналітик проаналізував процеси Sushi Icons. Після погодження з клієнтом було зроблено таке:● Клієнтський бот, що працює на 4-х месенджерах (вайбер, телеграм, інстраграм, фейсбук), з єдиним воркфлоу для всіх месенджерів;● Інтеграція з CRM системою клієнта – створення нового замовлення у СРМ, отримання всіх замовлень за номером у чатботі, отримання всіх довідників (точки, вулиці, міста..) для створення замовлення, перевірка статусу замовлення, повідомлення про зміну статусу;● Оплата в роботі через сервіс МоноPay.Опис бізнес-процесів та впровадження системи зайняло 40 робочих днів, у реалізації брала участь наша команда у складі проджект-менеджера, аналітика та розробника з досвідом впровадження системи InBoost.

Реалізований функціонал у боті для замовлень

● Замовлення – можливість замовлення кількох позицій із зазначенням адреси доставки;● Повторне замовлення - при повторному замовленні система пропонує останню адресу, на яку було зафіксовано замовлення. Ідентифікатор є номер телефону клієнта;● Статус замовлення – всі відкриті/закриті замовлення клієнта з деталізацією (позиція, вартість, дата тощо);Перегляд усіх позицій за категоріями – з описом, картинкою, вартістю, додатковою інформацією;● Вибір способу оплати – готівка/картка;● Вибір методу доставки – самовивіз/доставка кур'єром;● Зв'язок із оператором – клієнт може уточнити у оператора деталі на замовлення (як довго чекати, написати, якщо щось не так і т.д.);● Оплата замовлення.

Отриманий результат

Компанія-замовник після впровадження платформи InBoost та її інтеграції із системою клієнта та поштовими сервісами зафіксувала наступні результати:● Швидкість обробки замовлень зросла у 2 рази;● Покращилася якість обробки, менше втрат даних та запитів, що дублюються;● Менеджери встигають обробляти вхідні заявки навіть у пікові періоди;● Зросла задоволеність клієнтів швидким та зручним обслуговуванням.

Маєте схожу проблему?

Ми готові вам допомогти! Заповніть форму та отримайте безкоштовну консультацію по автоматизації вашої компанії!

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Контакти

Ми працюємо 100% поза офісом, тож зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та ми організуємо Онлайн зустріч.

Телефон

Телеграм

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.