Що буде, якщо автоматизувати комунікацію та процеси виконання робіт серед персоналу: кейс WPG

WPG

WPG - це компанія з 5-річним досвідом працевлаштування та легалізації перебування іноземців у Польщі та країнах ЄС. Працюючи безпосередньо з польськими підприємствами, відомими у своїх галузях лідерами виробництва, вони допомогають компаніям вирішувати проблеми з пошуком та легалізацією персоналу, а кандидатам – знайти стабільне місце роботи з гідною оплатою праці.

Проблема

У WPG не було жодної системи чи автоматизації до нашого налаштування, клієнти оброблялись вручну в чатах месенджерів без контролю керівництва з особистих номерів. Це призводило до відсутності організованості та неможливості відслідковування перебігу комунікації. Менеджери пропускали важливі завдання й втрачали свою ефективність через відсутність системи нагадування.

Що запропонували клієнту

З даною проблемою може автоматизовано впоратися повноцінний програмний продукт для бізнесу на базі Odoo, розроблений для управління бухгалтерією та фінансами, роботу з персоналом, продажі, маркетинг та багато іншого. Нашим бізнес-аналітиком було проведено попередній аналіз, розібрано робочі процеси клієнта, описано їх суть, та як вони можуть у перспективі накладатися на цю систему, яка допоможе їх вирішити. Після погодження з клієнтом було реалізовано:
Єдина СRМ-система із простором, куди через інтеграції з сайтом на WIX, соціальними мережами (Facebook, Instagram) та месенджерами (Viber, Telegram) потрапляють клієнти з базовою інформацією
Впровадження системи зайняло 20 робочих днів, у реалізації проекту брала участь наша команда у складі проджект-менеджера, аналітика, інтегратора та розробника з досвідом роботи з Odoo.

Реалізований функціонал у CRM системі

●Контроль комунікації співробітників – в системі керівник має можливість відслідкувати весь перебіг спілкування та має доступ до всіх робочих чатів;● Автоматизація фінансів - замовник отримав можливість фіксувати в угодах всі прибутки та виводити базову звітність;● Нагадування та автоматичні завдання для співробітників;Єдина база клієнтів із історією взаємодії – може використовуватися в обох напрямках бізнесу (працевлаштування і легалізація - обидва відділи працюють в системі і не заважають одне одному).

Отриманий результат

Компанія-замовник після впровадження CRM системи Odoo та її інтеграції із робочими процесами зафіксувала такі результати:● З’явилася чіткість та системність у комунікації з клієнтами завдяки можливості контролю;● Полегшилося формування фінансової звітності, ведення обліку;● Менеджери виконують свою роботу ефективніше, не пропускають важливі етапи та навіть найменші завдання;● Зросла задоволеність клієнтів швидким обслуговуванням через розділення роботи відділів.

Маєте схожу проблему?

Ми готові вам допомогти! Заповніть форму та отримайте безкоштовну консультацію по автоматизації вашої компанії!

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Контакти

Ми працюємо 100% поза офісом, тож зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та ми організуємо Онлайн зустріч.

Телефон

Телеграм

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.