Дякуємо!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом
KSL
KSL – це сучасний та технологічно-оснащений український металообробний завод, який виробляє різну продукцію з металу. Вся продукція на заводі в Києві проходить повний цикл виробництва від креслення до упаковки!
Проблема
Головним завданням KSL було полегшення процесу ведення проєктів, консультування лідів та внесення структури до роботи співробітників. Потрібно було поєднати комерційний, технічний та виробничий відділ. До цього автоматизувати процеси ведення бізнесу їм допомагала російська CRM система Бітрікс24. Після повномасштабного вторгнення компанія вирішила відмовитися від співпраці з цією платформою і зіткнулася із завданням пошуку зручної та функціональної альтернативи. Kомпанія зробила запит на ширший та кращий функціонал, ніж той, з яким вони працювали.
Що запропонували клієнту
З даним запитом може автоматизовано впоратися повноцінний програмний продукт для бізнесу на базі Creatio для полегшення обробки лідів та роботи над проєктами. Нашим бізнес-аналітиком було проведено попередній аналіз, розібрано робочі процеси клієнта, описано їх суть, та як вони можуть у перспективі накладатися на систему, яка допоможе їх вирішити. Після погодження з клієнтом було реалізовано:
Єдина СRМ-система із простором для обробки та ведення лідів до статусу замовників, та з великим проджект відділом для управління процесами виконання робіт у всіх відділах в одному місці.
Впровадження системи зайняло 60 робочих днів, у реалізації проекту брала участь наша команда у складі проджект-менеджера, аналітика, інтегратора та розробника з досвідом роботи з Creatio.
Реалізований функціонал у CRM системі
● Структуризація співробітників по відділам та їх зоні відповідальності - розподіл "людина - проєкт (за який вона відповідає)";● Автоматизація фінансів - cтворення відділів рахунків і платежів для зручного відслідковування перебігу фінансів;● Організований відділ виробництва та продуктів, які створюються під замовлення - у кожного окрема картка для зручного управління та відслідковування роботи;● Єдина база лідів та запис проведеної комунікації з ними - всі дзвінки, повідомлення та рішення по замовленням в одному місці.
Отриманий результат
Компанія-замовник після впровадження CRM системи Odoo та її інтеграції із робочими процесами зафіксувала такі результати:
● З’явилася чіткість та системність у комунікації з лідами, завдяки чому збільшилася кількість продажів;● Полегшилося формування фінансової звітності, ведення обліку;● Співробітники виконують свою роботу ефективніше, кожен працює у своєму відділі й нікому не заважає;● Зросла задоволеність клієнтів швидким обслуговуванням через можливість структуризації управління процесами робіт в усіх відділах за допомогою однієї системи.
Маєте схожу проблему?
Ми готові вам допомогти! Заповніть форму та отримайте безкоштовну консультацію по автоматизації вашої компанії!
Контакти
Ми працюємо 100% поза офісом, тож зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та ми організуємо Онлайн зустріч.