Як автоматизувати бізнес у сільськогосподарському секторі: кейс Зернотрейд

Зернотрейд

Зернотрейд - найбільше підприємство України із перевезення різних видів сільськогосподарських вантажів. Використовуючи власні автомобілі, чудово технічно оснащені бази на Сході та в Центрі України, постійні маршрути перевезень, спираючись на дружний, кваліфікований колектив, логістичний центр «Зернотрейд» пропонує нову якість послуг: мінімальну відстань та час подачі, надійність та точність виконання замовлення, необхідний умов навантаження транспорт.

Проблема

У Зернотрейд була повністю відсутня система автоматизації, клієнти оброблялися вручну в Excel таблицях, що призводило до хаосу та втрати організованості. Було неможливо контролювати комунікацію та відстежувати її хід. Деякі клієнти губилися, були незадоволені повільним і складним обслуговуванням.

Що запропонували клієнту

З даною проблемою може автоматизовано впоратися повноцінний програмний продукт для бізнесу на базі Odoo, розроблений для управління бухгалтерією та фінансами, роботу з персоналом, продажі, маркетинг та багато іншого. Нашим бізнес-аналітиком було проведено попередній аналіз, розібрано робочі процеси клієнта, описано їх суть, та як вони можуть у перспективі накладатися на цю систему, яка допоможе їх вирішити. Після погодження з клієнтом було реалізовано:
Єдина СRМ-система із простором, з можливістю імпорту усієї клієнтської бази та підключення телефонії для можливості вести комунікацію з клієнтом з єдиної системи.

Впровадження системи зайняло 5 робочих днів, у реалізації проекту брала участь наша команда у складі проджект-менеджера, аналітика, інтегратора та розробника з досвідом роботи з Odoo.

Реалізований функціонал у CRM системі

● Контроль комунікації співробітників – в системі керівник має можливість відслідкувати весь перебіг спілкування та має доступ до всіх записів дзвінків;
● Єдина база клієнтів із історією взаємодії – може використовуватися в обох напрямках бізнесу (працевлаштування і легалізація - обидва відділи працюють в системі і не заважають одне одному).

Отриманий результат

Компанія-замовник після впровадження CRM системи Odoo та її інтеграції із робочими процесами зафіксувала такі результати:
● З’явилася чіткість та системність у комунікації з клієнтами завдяки можливості контролю;● Менеджери виконують свою роботу ефективніше, не пропускають важливі етапи та навіть найменші завдання;● Зросла задоволеність клієнтів швидким обслуговуванням через розділення роботи відділів;● Полегшився процес лідогенерації - клієнти почали рекомендувати компанію своїм знайомим через високий рівень обслуговування та швидку роботу.

Маєте схожу проблему?

Ми готові вам допомогти! Заповніть форму та отримайте безкоштовну консультацію по автоматизації вашої компанії!

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Контакти

Ми працюємо 100% поза офісом, тож зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та ми організуємо Онлайн зустріч.

Телефон

Телеграм

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.