Що буде, якщо автоматизувати комунікацію з клієнтами за допомогою CRM: кейс Автошкола

Автошкола

Автошкола, яка намагалася знайти рішення для обробки клієнтів та автоматизації своїх бізнес-процесів. Клієнт прийняв рішення залишитися анонімним.

Проблема

Компанія стикнулася з відсутністю системи для зберігання однорідних даних клієнтів, що призвело до потреби в автоматизації внутрішніх процесів. Крім того, було важливо підключити мессенджери (Viber, Telegram) та соціальні мережі (Facebook, Instagram), а також налаштувати телефонію для фіксації дзвінків та збереження історії звернень. Також була необхідна можливість відправки автоматичних повідомлень клієнтам.

Що запропонували клієнту

Для вирішення цих завдань компанії було запропоновано використати повноцінний програмний продукт Creatio, який спроектований для управління бізнес-процесами, продажами, маркетингом та багатьма іншими аспектами. Після проведення детільного попереднього аналізу робочих процесів компанії та погодження з клієнтом, були реалізовані наступні кроки:
Єдина CRM-система для управління взаємодією з клієнтами. Інтеграція з мессенджерами та соціальними мережами дозволила збирати базову інформацію про клієнтів та автоматично відправляти повідомлення клієнтам.
Реалізація проекту зайняла 30 робочих днів. У впровадженні брали участь спеціалісти: проджект-менеджер, аналітик, інтегратор та сертифіковані розробники з досвідом роботи з Creatio.

Реалізований функціонал у CRM системі

● Єдина база клієнтів: Створена єдина база клієнтів із історією взаємодії.● Автоматична відправка повідомлень: Відправка автоматичних повідомлень клієнтам для оповіщення та підтримки.● Підключення мессенджерів та соціальних мереж: Інтеграція з Viber, Telegram, Facebook та Instagram для зручності спілкування.● Підключення телефонії Бінотел: Налаштування системи телефонії для фіксації дзвінків та збереження історії. Реалізація бізнес-процесів: Впроваджені бізнес-процеси в блоці Продажі та Ліди для кращого керування.● Механізм фільтрації клієнтів: Реалізована можливість фільтрувати клієнтів за різними сегментами.

Отриманий результат

Внаслідок впровадження CRM системи Creatio та реалізації необхідного функціоналу, автошкола отримала наступні вагомі результати:
● Процес спілкування з клієнтами став більш організований - Створена єдина база клієнтів разом з історією взаємодії дозволяє автошколі підтримувати більш організований та систематичний підхід до комунікації з клієнтами.● Покращилося обслуговування клієнтів - Автоматична відправка повідомлень забезпечує інформування клієнтів про важливі події та оновлення, а механізм фільтрування допомагає класифікувати клієнтів за різними критеріями та враховувати їхні потреби.● Розширилися канали комунікації - Інтеграція з мессенджерами та соціальними мережами дозволяє автошколі спілкуватися з клієнтами у зручних для них каналах та платформах.● З'явилася можливість контролю перебігу спілкування - Підключення телефонії Бінотел допомагає зберігати деталі дзвінків та спрощує контроль.● Полегшилося керування продажами та лідами - Впровадження бізнес-процесів у блоці Продажів та Ліди дозволяє більш ефективно керувати цими процесами та збільшити конверсію.

Маєте схожу проблему?

Ми готові вам допомогти! Заповніть форму та отримайте безкоштовну консультацію по автоматизації вашої компанії!

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Контакти

Ми працюємо 100% поза офісом, тож зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та ми організуємо Онлайн зустріч.

Телефон

Телеграм

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.