Як допомогти HR автоматизувати роботу кадрового відділу і збільшити ефективність роботи співробітників: кейс Мірничий

Мірничий

Мірничий - геологічна компанія, яка допомагає з геодезичним супроводом при проектуванні та будівництві. Мірничий надає повний комплекс інженерно-геологічних та геодезичних вишукувань по Львові та області включаючи всю західну Україну. Компанія працює з такими лідерами ринку по всій Україні, як: Софт Серв, Окко, ЮПІДЖІ, Шелл, АТБ, Епіцентр, Укрзалізниця і багатьма іншими.

Проблема

Розширюючи команду, компанія зіштовхнулася з проблемою перевантаження кадрового відділу. HRи не встигали одночасно шукати на вакансії кандидатів і підтримувати та навчати вже існуючих співробітників.Самі працівники не могли коректно розібратися зі своїми задачами та робочими годинами.

Що запропонували клієнту

Автоматизувати рекрутингові процеси та внести структуру до управління кадровим відділом багатьом компаніям допомагає наша HRM система на базі Odoo. Нашим бізнес-аналітиком було проведено попередній аналіз, розібрано робочі процеси клієнта, описано їх суть, та як вони можуть у перспективі накладатися на систему, яка допоможе їх вирішити. Після погодження з клієнтом було реалізовано:
Єдина HRМ-система із простором для створення і ведення вакансій, великим блоком для навчання співробітників та гнучкою організаційною структурою для управління кадровим відділом.
Впровадження системи зайняло 20 робочих днів, у реалізації проекту брала участь наша команда у складі проджект-менеджера, аналітика, інтегратора та розробника з досвідом роботи з Odoo.

Реалізований функціонал у боті для замовлень

● Модуль рекрутингу, з доступом для HR з можливістю інтеграції з сайтами для пошуку роботи і потраплянням туди заявок (підключається опціонально, або можна вносити картку вручну);● Можливість створювати та облікувати відпустки, лікарняні, а також затверджувати їх через керівників у системі;● Можливість вести облік матеріальних цінностей компанії та закріплених за ними співробітників, фіксувати періодичність обслуговування того чи іншого обладнання (плюсом полегшення роботи бухгалтера);● Можливість фіксувати витрачений час на роботу - система табелів і система "присутності" (людина прийшла - відмітила, пішла - відмітила);База знань для персоналу та зовнішніх користувачів, можливість створювати курси, вікторини, навчальну базу на будь-яку тему.

Отриманий результат

Компанія-замовник після впровадження HRM системи на базі Odoo та її інтеграції із робочими процесами помітила такі позитивні зміни:
● Полегшився процес рекрутингу завдяки автоматизації - тепер не треба тримати всіх кандидатів у голові або в ексель табличці;● Зник хаос у відділі кадрів та робочих чатах - усі співробітники зручно узгоджують робочі години, відпустки та інше у спільній онлайн системі;● Бухгалтера швидше вираховують заробітні плати, ведуть облік цінностей компанії, що дає їм змогу працювати більш ефективно ; Прискорився процес стажуван

Маєте схожу проблему?

Ми готові вам допомогти! Заповніть форму та отримайте безкоштовну консультацію по автоматизації вашої компанії!

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.

Контакти

Ми працюємо 100% поза офісом, тож зв'яжіться з нами будь-яким зручним способом та ми організуємо Онлайн зустріч.

Телефон

Телеграм

Дякуємо!

Ми зв'яжемося з вами найближчим часом

Can't send form.

Please try again later.